Pada 5 April 2014, Konsert penyanyi Malaysia Siti Nurhaliza itu Sabtu lepas di Teater Star mennjukkan mengapa dia masih salah satu daripada nama-nama khemah dalam industri muzik Melayu serantau hampir dua dekad sejak dia membuat debut beliau dalam perniagaan muzik.

Pemain berusia 35 tahun adalah salah satu bintang yang benar-benar sampai kepada peminatnya.

Pada konsert solo utama pertama di Singapura dalam tempoh enam tahun, penyanyi dengan melambung tinggi, suara merdu turun ke arah orang ramai tidak kurang daripada empat kali.

Siti Nurhaliza Konset di Singapura

Rendition salah satu daripada lagu-lagu tandatangan beliau, Cindai, telah dijalankan hampir keseluruhannya di tengah-tengah penonton, yang mencipta sebuah kecoh hampir yang banyak literal berlari dari tempat duduk mereka untuk mendapatkan dekat dengan idola mereka.

Siti dgn gagah dikemukakan untuk banyak dengan peminat sambil menyanyi di antara mereka, walaupun usaha kakitangan keselamatan yang terbaik untuk menghalang peminat daripada mengambil gambar atau rakaman menunjukkan pada telefon mudah alih mereka.

Pada satu ketika, dia juga telah pergi ke sebuah kerusi roda untuk menyerahkan bunga dan coklat beliau dan mengucapkan terima kasih kepada beliau untuk menghadiri persembahan.


0 comments:

 
Top