Cinta Facebook


Status Cinta Facebook hanya cinta melody

Cinta facebook adalah istilah yang selalu di katakan oleh remaja. Adoi dapat cinta dari facebook. bercinta di facebook. Cinta facebook di umpamakan cinta melody lagu saja, lirik lagu kita tidak suka. Bercinta hanya melalui dunia siber, tubuh badan tidak pernah jumpa.  Itulah cinta melody. Bukan CINTA MELODY (ASTRO RIA) Hari Tayangan: Isnin hingga Jumaat Masa Tayangan: 6.30 petang.

Status cinta facebook ini dipersoalkan. Jangan terjebak dengan cinta facebook. Mereka percaya pada  status facebook yang buah hati mereka di facebook.  Mereka tulis dalam profile sedangkan tidak pernah berjumpa. Apa yang hebat adalah berkenalan dari facebook sahaja. Saya postkan satu keratan akhbar sebagai apa yang saya katakan ini adalah betul. 

Lelaki kasanova di facebook mencari mangsa terdiri dari perempuan yang kesunyian.  Indai blues atau perempuan blues dalam bahasa iban.  Kalau nak jadi kasanova betul-betul belajar lah memikat dengan beli ebook

Facebook Hanya Cinta Melody

Kata-kata Cinta Facebook

Jangan simpan kata-kata cinta kepada orang tersayang.  Kata-kata cinta facebook tidak harus dinyatakan dalam wall di facebook kecuali lah kita nak dunia tahu yang kita cinta si dia.  Muda-mudi sekarang berani betul mendedahkan perbuatan yang dilarang melalui facebook. Dalam keratan akhbar di atas ibu bapa budak perempuan itu melihat love bite yang dibuat oleh teman lelaki dan lihat status melalui facebook membuat laporan polis. Ini ibubapa yang memantau apa yang anak-anak mereka buat.  Ramai lagi ibubapa yang tidak kisah. Saya tergerak hati nak kongsi di sini keratan akhbar tersebut kerana mungkin mereka yang diluar Sarawak tidak berpeluang membaca Borneo Post Sarawak.


Facebook Hanya Cinta Melody

Jangan percaya dengan hanya membaca status facebook.  Siasat dulu orang yang anda nak berurusan ni. Jangan cepat sahaja meluahkan kata-kata cinta, sayang dan rindu dengan hanya status cinta facebook. Seorang kawan isteri saya seorang janda ke sunyian. Berkawan dengan orang putih melalui facebook. Apa yang saya takut mereka ini terjebak dengan keldai dadah. Mula-mula baik selepas tu suruh bercuti dalam beg mereka simpan dadah. 


0 comments:

 
Top